Leveranser
Vi sender våre varer med Post Nord. MyPack Collect som leverings valg. Pakken blir levert til ditt nærmeste hentested. (3-5 dager levering, ved stor pågang kan det ta noen dager ekstra)
Fraktkostnad
- FRI FRAKT i Norge ( fastland ) på ordrer over kr 2.500,-
- Servicepakke via Bring eller Post Nord – fra Kun kr 89,- med sporing til ditt nærmeste hentested (post i butikk)
Produkt Priser
Alle prisene er oppgitt i Norske kroner og inkluderer 25% mva. Prisene er uten fraktomkostninger, som blir beregnet i handlekurven etter størrelse på handlekurvens totalbeløp. Ingen ekstra kostnader som ekspedisjonsgebyrer eller faktura gebyr. (Vi tar forbehold om feil som er forekommet av tekniske årsaker).
Åpent kjøp 30 i dager
Vi gjør det enkelt for deg som ønsker å handle i nettbutikken. Vi gir deg 30 dager åpent kjøp på våre tepper, for at du skal få mulighet til å være sikker i ditt valg.. Returkostnad dekkes av kunden. Retur av varer skal avtales på forhånd. Se vilkår om angrerett og retur.
Ektehetsserifikat
Vi garanterer at våre tepper er håndknyttet med Ekthetssertifikat. For håndknyttede tepper med en verdi over kr. 2.000 medfølger et ektehetssertifikat. For tepper med verdi under kr 2.000 kan vi sende med et ektehetssertifikat på forespørsel.
Betalings metoder
- Bank overføring
Ved bankoverføring sender vi deg vår bankinformasjon i bestillingsbekreftelsen og sender varen når betalingen registrert på vår konto. Sikkert og enkelt med direkte kontakt mellom kjøper og selger.
- Nets Easy
Den mest brukte sikre betalingsløsning i Norge. Nets tilbyr betaling med Visa, Mastercard og blant annet også Vipps. Du kan også velge faktura og delbetaling med Afterpay.
- Klarna
Du betaler via Klarna‘s sikrede betalingsplattform. Du kan velge Betal nå med ditt bank eller kredittkort. Betal senere og prøv før du betaler med faktura og hele 30 dg forfall uten ekstra kostnader. Finansiering med opptil 36 mnd delbetaling.
Angrerett og retur
Om du ikke er fornøyd med varene har du også etter Angrerettloven § 11 rett til å returnere varene. For å benytte deg av din angrerett kan du meddele ved å bruke angrerett skjema og sende til epost: post@teppestudio.no eller i brev innen 14 dager fra du mottok varen, jfr. Angrerettloven § 13. Varene må returneres ubrukt med original eller godkjent emballasje og merking på varene. Returkostnad står for kundens regning. Vi anbefaler at varene returneres med sporbar forsendelse via posten eller tilsvarende tjeneste. Sendinger som ikke blir hentet, eller ikke er avtalt returnert vil bli avkortet med våre kostnader og gebyr på kr. 250,-
Angreretten gjelder ikke ved følgende kjøp og bestillinger:
- Bestilling og kjøp av individuelt spesialproduserte eller tilpassede varer.
Last ned angrerett skjema her: Angrerett skjema Orientalsk Teppestudio as
Retur av varer skal alltid avtales på forhånd og adresseres til:
Orientalsk Teppestudio as
Kongensgate 26, 6002 Ålesund
Tlf: 70 12 81 51 – Mob. 941 28151
epost kontor: post@teppestudio.no
Reklamasjon og garanti
Om varen har feil eller mangler har du klagerett etter kjøpsloven. Vilkårene for klageretten er at du legger frem klagen innen rimelig tid etter du har oppdaget feilen/mangelen. Etter forbrukerkjøpsloven kan du for eksempel kreve prisavslag, utbedring, erstatning eller heving av kjøpet om mangelen er vesentlig. Den absolutte klagefristen (reklamasjonsfristen) er to år. For våre håndknyttede tepper er reklamasjonsretten satt til fem år.
Transportskader
Husk å kontrollere mottatte varer. Synlig skade på emballasje eller varen, må meldes til transportør direkte når du mottar varen og oppdager skaden. Er du i tvil kontakt oss for hjelp.
Personopplysninger:
Du registrerer deg som kunde etter eget ønske. Vi bruker dine opplysninger kun til administrasjon av ditt kundeforhold og videreformidler ingen kundeopplysninger.